niedziela, 26 stycznia 2014

 Witam, nazywam się Gabriela :) Na tym blogu chciałabym pisać opowiadania typu ff = fanfiction :) Mam 13 lat - tak, wiem, mało. Ale to nie znaczy że jestem "Typową Gimbusiarą" lub "Małolatą". 
   Z literaturą mam doświadczenie od małego. Moja mama czytała mi swoje wierszyki na dobranoc, ja sama też pisałam jakieś mini opowiadania, jak na nie teraz patrzę, aż śmiać mi się chcę!:D 
 Na początku pisałam nie pokazując tego nikomu, oprócz mojej mamy. Pisałam o małych konikach, o czarodziejach, a nawet o pianiście! :D Z czasem, jak się rozwinęłam ( 10 lat ) Zaczęłam pisać barwniej. Swoje prace wysyłałam na konkursy, nie zawsze odnosiłam sukcesy, lecz na moim życiorysie przemknęło się parę nagród. 
    Moje opowiadania będą miały ścisły związek z książkami z serii "Harry Potter" wspaniałej autorki = J.K. Rowling. 
   Może już powoli będę kończyć mój mały monolog... Więc tak... Jestem otwarta na wszelka krytykę, nie przeszkadza mi, właściwie, ona mi pomaga! Ale hejty to już inna sprawa... 
   Chyba to już wszystko, zapraszam śledźcie moje wpisy!
~ Gabriela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz